Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

9 πράγματα που οι γυναίκες δεν πρέπει να κάνουν ποτέ στο στήθος τους




Οι περισσότερες γυναίκες θυμούνται πότε ξεκίνησε να μεγαλώνει το στήθος τους. Ίσως ήταν μια πολύ αμήχανη εμπειρία με όλες τις ορμόνες και τα παράξενα συναισθήματα της εφηβείας.
Ωστόσο, με το πέρασμα του χρόνου όλες έχουν καταφέρει να βρουν τον καλύτερο τρόπο να τα αντιμετωπίσουν.

Ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουν. Αποδεικνύεται τελικά πως οι περισσότερες γυναίκες κάνουν λάθος ή δεν γνωρίζουν μερικά πράγματα σχετικά με το στήθος τους. Όλες υπομένουν τη δυσφορία που μπορεί να αποφευχθεί ενώ βάζουν σε κίνδυνο την υγεία τους μη δίνοντας αρκετή προσοχή στις ανάγκες τους.

Ίσως και εσείς έχετε κάνει μερικά από τα παρακάτω λάθη αλλά πλέον μπορείτε να τα διορθώσετε.

#1 Επιλέγετε το λάθος νούμερο σουτιέν





Μόνο 1 στις 4 γυναίκες φορά το σωστό μέγεθος, με τις περισσότερες να επιλέγουν ένα μικρότερο. Μπορεί έτσι το στήθος να φαίνεται πιο ωραίο αλλά σίγουρα είναι άβολο. Μελέτες έχουν δείξει πως η συμπίεση τους στήθους περιορίζει τη ροή του αίματος και ίσως προκαλέσει την ανάπτυξη ουλώδη ιστού. Αυτός με τη σειρά του οδηγεί δυνητικά σε καρκίνο.




#2 Αφαιρείτε τις τρίχες








Κάθε φορά που τραβάτε μια από εκείνες τις ενοχλητικές τρίχες από αυτή την ευαίσθητη περιοχή, κάνετε το φυσικά λεπτό δέρμα ακόμη πιο παχύ. Αυτό κάνει συχνά τις τρίχες να μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο και ίσως προκληθεί φλεγμονή.




#3 Το δυνατό «τσίμπημα»








Είναι γνωστό ότι οι περισσότερες γυναίκες απολαμβάνουν τα ερωτικά παιχνίδια με τους συντρόφους τους. Τα τσιμπήματα και τα δαγκώματα κάνουν τη στιγμή πιο πικάντικη όμως αν το παρακάνετε μπορεί να έχετε τις ίδιες επιπτώσεις που αποκτάτε χρησιμοποιώντας ένα σφιχτό σουτιέν το οποίο οδηγεί σε επώδυνα θέματα. Προσπαθήστε να μην παρασύρεστε.




#4 Πίρσινγκ (τρύπα) στις θηλές








Κάθε σημείο του σώματος στο οποίο γίνεται πίρσινγκ, διατρέχει κίνδυνο μόλυνσης. Πολύ περισσότερο στις θηλές, μιας και βρίσκονται πολύ κοντά στο λεμφικό σύστημα και τα βακτήρια μπορούν να εξαπλωθούν γρηγορότερα μέσω της κυκλοφορίας του αίματος.




#5 Κάπνισμα τσιγάρων








Οι δραστικές χημικές ουσίες που εισπνέετε με κάθε τσιγάρο, πηγαίνουν στους πνεύμονες αλλά διαρρέουν και στο δέρμα καταστρέφοντας την ελαστίνη. Αυτό προκαλεί χαλάρωση του στήθους στις τακτικές καπνίστριες.




#6 Τα αφήνετε ελεύθερα








Το να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή για τρέξιμο χωρίς να φοράτε αθλητικό σουτιέν ακόμη κι αν έχετε πολύ μικρό στήθος, είναι λάθος. Μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία ουλώδη ιστού και να αποβεί οδυνηρό.




#7 Κοιμάστε με το πρόσωπο προς τα κάτω








Αυτό δεν κάνει το στήθος να μικραίνει παρά τις φήμες. Ωστόσο, η ολονύχτια πίεση μπορεί να αλλάξει το σχήμα τους με την πάροδο του χρόνου. Στηρίξτε τα σε ένα μαξιλάρι ή κοιμηθείτε στο πλάι.




#8 Δεν τα ενυδατώνετε








Τα στήθη έχουν εξαιρετικά λεπτό δέρμα, το οποίο μπορεί να είναι επιρρεπές σε απώλεια ελαστικότητας και ξεφλούδισμα. Θυμηθείτε να το ενυδατώνετε τακτικά με συσφικτική κρέμα ή λοσιόν, κατά προτίμηση κάποια με προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία.





#9 Κρίνετε τη μια πλευρά πιο σκληρά








Μπορεί να απογοητεύεστε που το ένα στήθος είναι ελαφρώς μικρότερο από το άλλο και δεν δείχνουν όμοια. Σύμφωνα με τις στατιστικές, είναι ένα κοινό πρόβλημα για τις γυναίκες το να είναι το ένα τους στήθος μεγαλύτερο από το άλλο,(συνήθως το αριστερό). Έτσι, δεν υπάρχει λόγος να σκεφτείτε την επίσκεψη σε πλαστικό χειρουργό για λίγα εκατοστά διαφορά.


newsone.gr